i kto tu teraz trzyma ręke w kieszeni :>

2008-01-09 01

9 thoughts on “i kto tu teraz trzyma ręke w kieszeni :>

  1. zajebiscireporterzy pisze:

    niejedzcie snickersów bo tak skończycie

  2. adam slomski pisze:

    czy to kieszonkowa wersja ?

  3. zajebiscireporterzy pisze:

    tak, tą z oryginalnymi barytami mam pod łóżeczkiem

  4. wilczek pisze:

    No widzę że nadal masz naszą bluzę ze zlotu Parkour – Snickers :)

  5. zajebiscireporterzy pisze:

    wymieniłem się z Polkinem bo miałem 2 koszulki a bluzy żadnej :)

  6. rg pisze:


    idzie ktoś zajebisty na ten rajd?

  7. zajebiscireporterzy pisze:

    mnie tam nie jarają takie rzeczy, pogadaj z adamem kto od „nich” idzie

  8. Krapik pisze:

    Hehe miałem wielki wkład w dostarczeniu „albumiku” do owych zajebistych rąk :] (not really proud)

Skomentuj

